2017年5月11日 星期四

超齡背包假期之第十七天 旭川 / 小樽

2017年5月11日

今日我發揮了中國人的本色,不蝕底,賺到盡的精神,事關我個JR Pass 今日到期,於是就盡搭火車,一於計計數坐了幾多個鐘先。

1. 由室蘭搬家去小樽,連轉車坐了2:30鐘
2. 放低行李,由小樽去旭川,又坐了約2:30鐘
3. 回程,由旭川回小樽,坐了2:15鐘
總共約7個鐘15分,坐到人都懵。

坐咁耐,原先目的是去富良野,但去那處又要來回加多兩個鐘,有見及此,已經坐到呆滯,就即刻改去到旭川就算,咁這裡有什麼景點,最出名是旭川動物園,睇企鵝,但唔係冬天落雪時睇企鵝好似怪怪地咁,就好似麥嘜午飯時叫晚餐食一樣。講起又是食午餐時間,咁一於去日本出名又隱世的拉麵村Ramen Mura啦。

係旭川車站,仲要坐另一條線三個站去到南永山站落車。一落車已有一仲神秘落後的村落感覺,個車站得一間木屋。

根據Google Map話只需要行4分鐘便到,好快拉麵村就在眼前。

呢條村只有一間屋,而呢間屋就隱藏著8位拉麵師傅係到(即是有8間拉麵站)。我懷著一匡熱血,一心想得到一碗絕頂拉麵,就圍繞這8間鋪明查暗訪一下,睇下邊位師傅先係大師傅,最後見到第一位師傅裡面有眾多拜訪者,而佢又話有一碗絕世拉麵,叫“絕地拉麵”,是有緣人先可以品嘗的(即限量發售),於是我毫不猶疑就叫快來一碗吧。


睇個樣就已經覺得好絕地,好地獄的感覺,吃了第一口就覺得 ichiban 好好味呀,十足拍電視劇果的咁叫出來,好像十級火燄在口中燒咁。還有呢碗麵同普通唔同,佢冇用一片肥肉,而係一粒粒的碎肉,咬落去,好似有一種似曾相識的感覺,係乜呢?呀,是“午香肉丁”,就是我地由細食到大的“午香肉丁”,怪不之有一種令人傷心流淚的感覺啦,所以呢碗麵其實有另一個名,就係“黯然銷魂麵”喇,嘻嘻。

鏡頭一轉,就去到今晚的會住的籠屋,呢間又係非一段的籠屋,先來睇睇。


你地實話有分別嗎?有,當然有啦,分別就在於佢有酒店的大堂,免費的溫泉,免費洗衣但乾衣要收費,仲有免費的消夜拉麵,咁係咪好唔同呢,好似升了級一樣。

 呢碗就係免費的拉麵

今日費話又講到呢到,明天繼續,再見。。。


 Booking.com

1 則留言: