2017年4月24日 星期一

超齡背包假期之第一天 名古屋

2017年4月25日
  從網絡上都見有好多人獨自一個背包旅行,不論獨男或獨女,佢地大多都好享受 不論當中遇上什麼困難,都認為是一種難忘的體驗。作為我一個超齡IT男,當然都想去體驗一下呢種新的體驗,新的挑戰。多謝老婆批准我這次旅行,《超齡背包假期》正式開始。

  我會打算不定時會更新呢個Blog,至於去幾多日?有興趣的朋友就每日《跟蹤》啦!

  其實未去已經有一難題,手提行李上限是7kg,我執極都要8kg,仲未計部相機,加埋都有10kg,即使話未來的日子我都要背住10kg行路。唔知會唔會好辛苦呢?不過我相信,我做得到的,正如我的25歲偶像唱的一首歌一樣,(我做得到),唔好意思,又要Hard Sale一下,嘻嘻。

  依家正係香港機場等上機,我的第一站是日本名古屋,我來也。

小事一則,剛才係香港過關行李檢查時,個關員見到我著住件“曼聯”衫,佢話“曼聯喎”。上次我去倫敦,落機時個鬼佬機長係門口見到我,就指住我心口, said"Manchester", 點解的人好似好奇怪咁,其實好多人都著啦,定只係打招呼的方式一種?

坐了成4個鐘飛機,終於日木時間下午6:10到達,之前來過日本幾次,都是冬季,都是5點幾已開始太陽下山,今次終於可以冇咁早就天黑。一出機倉門,就開始已經有一種熟悉的感覺,因為之前都來過這裡,上次是去高山,白川鄉等地方。

  第一晚我會住宿於名古屋,只是屬於駁腳借宿一宵,因為明天便要去更遠的地方。你估我會住什麼地方?今次是《窮遊假期》,冇酒店住,只有住呢的,就係住日本的「籠屋」。



同香港依家的籠屋比,間隔差不多,但睇落就好似潔淨企理些,我住係上層,上到去感覺比我想像中好,其實唔太細,都有4x6呎空間,同瞓一張雙人床冇分別,另裡面有電視及閘萬,後來仲發現有部電腦添,真係麻雀雖小,五臟俱全,呢的香港籠屋都冇。你估一晚房間幾錢,佢位於名古屋JR車站對面,步行不需要5分鐘。一晚只需要港幣132元,我覺得超值啦。

我係香港都未試過住呢種模式的地方,開初會驚唔好瞓,網上的人成日講會太嘈,但嚴格來講我又唔覺得太嘈,冇錯,你是會聽到的人出入聲,會聽到隔離床位瞓覺時的鼻寒聲,但呢的就是住係呢到的特色麻。整體來講,呢間我覺得好,如5分滿分,我會比4分。

補充:呢間旅館於搭電梯上房前要除鞋放於鞋櫃


今日完,明天繼續。。。




1 則留言: